Skip to content

Anna Paré Vidal

Anna Paré és graduada en Nutrició Humana i Dietètica, màster en Nutrició i Alimentació i llicenciada en Farmàcia. Actualment treballa com a dietista-nutricionista passant consulta a Nutresalut, és professora a la UOC i al Culinary Institute of Barcelona, i col·labora amb el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i amb laboratoris de complements alimentosos.

2 Comments

  1. Consell Palau Obiols
    23 maig, 2020 @ 4:51 pm

    jo també la faig servir……per rostir…..i sofregits…………..com feia l’avia……

    Reply

    • Anna Paré
      25 maig, 2020 @ 7:13 am

      Tens raó! Les nostres àvies tenien més costum de fer servir herbes aromàtiques i espècies per a cuinar, hauriem de recuperar-ho!

      Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Nutresalut
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.